Saturday, December 3, 2011

Miserable DAY !!

Argghhh!!!

SUMPAH aku frust menonggeng hari ni..pagi2 lagi dah kena kacau dgn aireen aisya..sepanjang aku duduk umah, jarang aku nak bangun pagi2 kalau xde pape tp suare budak ni memg potong stim aku beradu ah..

Tak pasal2 aku dah jadi mcm babysitter. kena layan dia satu hari sbab org yang selalu jge dia ade hal plak.. dia memang buat aku bengang.. dia main phone aku laa,buat tu la ni laa..haish +_+'.. aku bagi ar dia main game kat laptop,makin gile plak dia aku tgok.. aq bagi dia main game je,tapi dia mcm tgok rajalawak plak,,gelak terjeri-jerit.. aku pun tak faham.. dia buat laptop tu mcm dia punye lak.. aku nak sentuh pun dia tak bagi..kalau adik aku la, da lame aku gigit..naseb baek anak orang lain..

WHOOOAAAAA!!!

Tapi kan, crius ckap la,,aisya ni pandai.. dia cepat pick-up.. ajar dye cket je dia da faham dah tapi habis ah laptop aku dia godeh.. aku ingatkan dia tak reti, rupenye makin pro lak.. haiyaa -,-..

Dah puas gado dgn dia, aku fed-up.. aq pegi tido,aman siket.. sedar2 tgok sebelah aku aisya join aq tido.. ^o^ kesian plak tgok dia tido, penat agaknye.. yang lawaknye, tgah tido tu dia duk golek2 nseb baek tak jato dari atas katel.. aq sempat tarik suar dia.. law tak, tergolek anak orang..

Dan akhirnya, ibu dia balik kerja.. HAAAA... lega duk!! tp pandai lak dia cakap terima kasih main dgan dia tadi sebelum dia balik.. 'MAIN' dia cakap, aq rase dah berperang dah dgn dia.. ^V^

Ape2 pun, aisya memang nakal!! ^^

No comments: