Friday, December 2, 2011

Unexpected Bonus ^+^

OIT!!

Haa..kasut tu abang aku bagi..tibe2 je die baik pegi belikan aku kasut tu ^^
aku mintak die belikan aku beg, beg tu comel tp die xnak belikan :(

Actually, kitorg satu family otw balek dari kl mase tu..singgah kejap nak solat Isyak kat R&R Jejantas , Ayer Keroh..lepak kat KFC jap (sadly to say, service kat situ lambat giler)..lepas makan, kitorg pegi la usha2 Al-Ikhsan kat sbelah KFC tu..kitorg nak carik jersi malaysia tp xdek lak..

Jadi, kat situla aku beli kasut tu..padahal kat bp pun ade jugak tp da alang2 nampak tu terus je la $$$ ^0^ tapi warne biru :( .. ape2 pun, thanks a lot la kat abang aku.. "Kau memang best ah time tu (time tu je la).."

HARAP2 lepas ni ade lagi tuk aku eh !! ^_^


Kadang2 aku pelik jugak dgan perangai kebanyakkan 'abang2' ni..kalau baek tu baek sgt tapi kalau da asbestos je lbey, memg HAMPEH ah..haha..tapi best ade abang n kakak yg boleh sponsor kite..

SO,hargailah adik-beradik kita semasa diorg berguna dkt kite ^^
AHAKZZ!!

No comments: